Πως χωρίζω τις αναρτήσεις μου /τις σελίδες μου/ σε κατηγορίες /σε θεματα/


Αγαπητοί φίλοι, υπαρχουν βασικες ερωτησεις;
Πως μπορώ να χωρίσω το blog μου σε κατηγορίες
Πως μπορώ να χωρίσω τις αναρτήσεις μου ανάλογα με την θεματολογία
Πως χωρίζω τις αναρτήσεις μου σε κατηγορίες
Ακολουθήστε τώρα τα βήματα για να βρείτε λύσεις στα προβλήματα αυτά;
1) Σύνδεση στον blogger
2) Σχεδίαση
3) Προσθήκη Gadget



4) Και επιλέγουμε τις "Ετικέτες"


5) Εκεί μπορείς να επιλέξεις πως θές να εμφανίζονται οι Ετικέτες στο blog σου
Δοκίμασε ποιές επιλογές είναι οι καλύτερες για το blog σου και πάτα Αποθήκευση.

6) Τώρα θα πρέπει σε κάθε νέα σου ανάρτηση να βάζεις μια Ετικέτα.
Στην συνέχεια ο blogger θα μεταφέρει την ανάρτηση στην σωστή θεματολογία αυτόματα!

Για να βάλεις την Ετικέτα στην ανάρτηση, δες την παρακάτω εικόνα;


Εκεί λοιπόν που λέει "Ετικέτες (κουτάκι) 
Στο κουτάκι βάζεις /απαραιτητο/ μια ετικέτα, για παράδειγμα News, Αθλητικά, Ενημέρωση, Ελλάδα
Και δημοσιεύεις κανονικά την ανάρτησή σου..

Tώρα κάνε το ίδιο βήμα με το κουτάκι και στις παλιές σου αναρτήσεις και είσαι ΟΚ ! Kαλη επιτυχια!!!



Πηγή  http://www.bloggertricks.gr/search/label/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου