Η Julianne Hough αποκαλύπτει τα μυστικά της για τέλειο σώμα



 



Η 25χρονη πανέμορφη ηθοποιός Julianne Hough έχει ένα πολύ όμορφο και υγιές σώμα. Τι κάνει, όμως, για να είναι γεμάτη ενέργεια, να τρώει υγιεινά και να περνάει καλά; Για τη διατροφή της: Πράσινα smoothies από φρέσκα λαχανικά είναι ένα από τα υγιεινά σνακ της ηθοποιού...
 “Η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας. Ό,τι βάζεις στο σώμα σου - φαγητό ή οτιδήποτε άλλο - θα φανεί πάνω σου”, έχει πει σε συνέντευξή της.

Τα σνακ που έχει πάντα μαζί της όταν είναι έξω είναι παγωμένο τσάι, αμύγδαλα, χούμους ή κομμένα λαχανικά με ξύδι, αλάτι και πιπέρι. Τα βράδια συνήθως τρώει ψάρι και σπαράγγια.

Για να μένει fit όταν ταξιδεύει
“Είναι πολύ δύσκολο να μείνεις fit όταν ταξιδεύεις αλλά εγώ νιώθω πολύ καλύτερα όταν έχω γυμναστεί πριν ταξιδέψω”, έχει πει. Κάθε φορά που πρέπει να ταξιδέψει ξυπνάει πολύ πρωί για να κάνει λίγη γυμναστική. Μπορεί να είναι πολύ δύσκολο αλλά χαίρεται πολύ όταν τα καταφέρνει.

Για τις ατασθαλίες της
Ενώ η Julianne συνήθως τρώει πολύ υγιεινά δεν μπορεί να μην υποκύψει μερικές φορές σε κάτι πιο παχυντικό. “Αν πρόκειται να υποκύψω σε ατασθαλίες ξεκινάω από το πρωινό: τρώω τηγανιτές tortillas καλαμποκιού με σάλτσα και τυρί μαζί με τηγανίτες. Το μεσημέρι θα φάω ψάρι και πατάτες τηγανιτές και το βράδυ θα φάω οπωσδήποτε επιδόρπιο”, έχει πει στο παρελθόν.

Για την καθημερινή γυμναστική της
Η Julianne χορεύει από την παιδική της ηλικία και ενθαρρύνει τους πάντες να κάνουν το ίδιο. “Όλοι μπορούν να ωφεληθούν από το χορό - άντρες και γυναίκες κάθε ηλικίας”, είπε και συνέχισε, “Βαριέμαι, όμως, εύκολα. Έτσι, μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορα είδη γυμναστικής, όπως είναι το τρέξιμο, το ποδήλατο και το κολύμπι”.

Για τη διατήρηση του βάρους της
Το ότι πήρε 10 κιλά κάποτε λόγω του ότι σταμάτησε να χορεύει δεν την πτόησε. “Θέλω να είμαι υγιής, θέλω να κάνω παιδιά και θέλω να ζήσω πολύ. Έτσι, τρώω καλά, γυμνάζομαι και νιώθω ευγνωμοσύνη για τα οπίσθιά μου, τα πόδια μου και τους γοφούς μου. Άλλωστε, αν είσαι πολύ αδύνατη δείχνεις μεγαλύτερη”, έχει πει. Παρ' όλα αυτά, όταν η Julianne θέλει να χάσει λίγο βάρος κόβει το αλκοόλ, τη ζάχαρη καθώς και ότι περιέχει λευκό αλεύρι ενώ τρώει συνήθως πρωτεϊνη και πράσινους χυμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου